Як повідомляє КП "Електроавтотранс", проблем з квитками немає, вони друкуються. Труднощі виникають з 25 тисячами пільгових карток і стільки ж учнівських. Затримка активного впровадження полягає в тому, що треба придбати спеціальний білетний сервер та валідатори. Щоб їх докупити, треба ще шість мільйонів гривень, а грошей на це немає.
"Поки ми не заплатимо близько двох мільйонів авансу, наші валідатори не замовлять. А поки вони не будуть замовлені, їх не будуть виготовлять для нас. А поки ми чекаємо, інші міста замовляють. Відповідно їм виготовляють пристрої, а нас ставлять в чергу", – пояснює директор КП “Електроавтотранс” Віталій Голутяк.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяВід фінансування залежить, коли саме в Івано-Франківську запрацює електронний квиток. Всі сподівання на листопад, проте зараз вже не відомо. Посадовці заспокоюють: коли вирішать проблему з білетним сервером, тоді систему можна буде запустити з наявними валідаторами.
"Валідаторів на нові тролейбуси не вистачає, але вони вже є там, де раніше встановили. Можливо залишаться на два-три нових. Але якщо говорити про комплексний проєкт, то на тролейбуси треба 58 валідаторів. І ще 84 – для наших автобусів", – пояснює Голутяк.
Загалом на запуск електронного квитка потрібно 12 мільйонів гривень, нині профінансовано понад два мільйони.
Нагадаємо, талони скасовуються? У Києві зникнуть кондуктори
Як повідомляв раніше Знай.ua, кияни більше не зможуть купити квитки на трамваї і метро: як пересуватися містом
Також Знай.ua писав про те, що кондуктор, вийди геть: у Харкові назріває скандальне ноу-хау