Онлайн-сервіс бронювання квитків Tickets.ua опинився у центрі скандалу.

Один з пасажирів, придбавши квиток їхньому сайті, не дочекався ні автобуса, ні повернення коштів. Про неприємний випадок чоловік написав у Facebook-спільноті "Чорний список Одеса".

Як розповів користувач Arthur Yagmyrov, оплативши квитки на рейс "Одеса - Київ", він отримав їх в електронному вигляді. За декілька годин до відправлення автобуса, чоловіку зателефонували з компанії та повідомили про скасування рейсу. За словами пасажира, гроші пообіцяли повернути.

Українцю не повертають кошти, скриншот: Чорний список Одеса

Через декілька днів, не отримавши коштів, чоловік вирішив зателефонувати в компанію та з’ясувати причини затримки. Однак, поспілкуватись з працівниками пасажиру не вдалось – слухавку не взяли й досі.

Популярні новини зараз
Чекайте на справжню лавину подорожчань: що підніметься у ціні через зростання тарифів і валютного курсу Вже скоро закладуть мир: відомий астролог пояснив, коли закінчиться війна в Україні Українці вимагають знизити тариф за електроенергію: людям навіть їсти не приготувати З початку навчального року в українських школах вводять обмеження: що зміниться для першоклассників
Показати ще

"Може хтось вже стикався з цією ситуацією і є можливість її якось вирішити? Якщо сидять тут співробітники цієї компанії, знайте, що людей 5 вже вами незадоволені", – написав Arthur Yagmyrov.

Як з’ясувалось, така ситуація вже виникала у клієнтів компанії. У коментарях під дописом посипались негативні відгуки, де люди розповіли про аналогічні випадки.

"Такий же був кидок в минулому році з Києва – по інтернету замовили квитки, а автобус не прибув. Залишилися без грошей – поїхали на іншому", – пише Олексій Бугайчук.

Olga Grosh: "Вони постійно рейси скасовують, бувало і за 2 години, коли вже на вокзалі чекаєш, і управи на них немає".

Скарги на компанію, скриншот: Чорний список Одеса

Декому таки вдалося вибити свої кошти назад, проте зайняло це чимало часу – від 5-ти до 20-ти днів.

"Така ж ситуація була. Почала залишати негативні відгуки на них в соцмережах. Кожен день писала на електронку. Через 20 днів повернули гроші", – коментує Tatyana Zvereva.

Скарги на компанію, скриншот: Чорний список Одеса

Скарги на компанію, скриншот: Чорний список Одеса

Нагадаємо, раніше львівський адвокат пояснив, як отримати компенсацію від авіакомпаній.

Як повідомляв портал "Знай.ua", українець купив квитки через Приват24 і не зміг потрапити на рейс: вимагали доплатити ще 100 гривень

Також "Знай.ua" писав, ПриватБанк кілька місяців не повертає гроші за авіаквитки: "Таких пасажирів немає".