В Україні споживачі мають право вимагати компенсацію у випадку, якщо житлово-комунальні послуги були надані у неналежній якості. Про це нагадали у Держпродспоживслужбі.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяЯкщо громадянин регулярно сплачує рахунки, але стикається з порушенням своїх прав, він може їх захищати, використовуючи норми закону. Зокрема, можна вимагати компенсації або перерахунку платіжок.
Як діяти споживачеві:
- Письмове звернення. Спочатку необхідно повідомити надавача послуг про проблему. Звернення варто надсилати рекомендованим листом або передавати особисто, отримавши відмітку про прийняття.
- Перевірка. Представник компанії чи управитель будинку повинен прибути на виклик протягом доби з моменту отримання скарги.
- Акт-претензія. За результатами перевірки складається документ у двох примірниках – один зберігається у споживача, другий у виконавця послуги. Якщо сторони не дійшли згоди, акт підписується із зауваженнями.
- Відмова від підпису. Якщо виконавець не з’явився або відмовився підписати акт без пояснень, документ вважається чинним за умови підписів щонайменше двох споживачів.
- Направлення акту. Документ надсилається виконавцю або управителю рекомендованим листом.
Якщо ж протягом п’яти робочих днів відповіді не надійшло, споживач має право звернутися до територіального органу Держпродспоживслужби для захисту своїх інтересів.
Раніше портал Знай повідомляв, негласні правила оплати комуналки: чому важливо зберігати квитанції.
Також наш портал інформував, комунальний "сюрприз": одна з платіжок подорожчає на 60%.
Крім того, ми писали, "Нафтогаз" поверне гроші: що потрібно зробити споживачам.