Клієнти газопостачальної компанії "Нафтогаз України" дедалі частіше повідомляють про некоректні суми в комунальних платіжках. Незважаючи на те, що користувачі сумлінно передають показники лічильників, суми до сплати, вказані в платіжках, часто не збігаються з фактичним споживанням.

Нафтогаз пояснює, що питання нарахування об’ємів газу потрібно вирішувати з облгазами, а не з постачальником, однак це не припиняє хвилю обурень.

Скарги від споживачів з’являються на сторінці Нафтогазу у Facebook. Одна із клієнток із Хмельниччини зазначає, що регулярно передає показники, але суми у платіжках приходять «зовсім інші». Її запитання до компанії звучить риторично: «Скільки цей безлад буде тривати?»

Квитанція за газ. Фото: my.ua
Квитанція за газ. Фото: my.ua

У відповідь Нафтогаз пояснює, що як постачальник, він не відповідає за облік спожитого газу. За об’єм та нарахування відповідає оператор газорозподільної мережі. Постачальник лише приймає показники лічильників та передає їх облгазам для подальшого опрацювання.

Популярні новини зараз
Діятимуть оперативніше: ТЦК наділять новими повноваженнями Навіть ТЦК не чіпатиме: яких спеціалістів омине мобілізація Поповнити картку стане складніше: українцям обмежать банківські операції Зміни для абонентів: з 1 січня лунатиме новий сигнал
Показати ще

Нафтогаз рекомендує звертатися до оператора ГРМ, якщо об’єми споживання вказані неправильно. Для прикладу, споживачам з Хмельницької області надають контакти оператора — Хмельницької філії ТОВ "Газмережі". Клієнти можуть відвідати центр обслуговування у місті Красилів або надіслати електронний лист із запитом.

Ситуація не обмежується лише одним регіоном. Подібні скарги надходять і з Чернівецької області. Один зі споживачів повідомив, що, попри регулярну передачу показників, він отримав рахунки з некоректними нарахуваннями за транспортування газу. Більше того, у зв’язку з цими проблемами, газопостачання навіть було перекрито — і це в розпал опалювального сезону. Представники місцевого пункту обслуговування, за словами клієнта, не визнають помилки, а звернення до контакт-центру також не дало результатів.

Нафтогаз відповідає на всі скарги однаково, нагадуючи клієнтам, що за облік газу відповідає облгаз. Постачальник лише надає сервіси для передачі показників, а обсяги споживання газу визначаються операторами ГРМ. Тому Нафтогаз радить звертатися безпосередньо до облгазів, якщо виникають питання щодо обсягів спожитого газу та суми нарахувань.

Нагадаємо, комуналка може подорожчати мало не вдвічі: нерадісний прогноз по платіжках

Раніше ми розповідали, що як правильно подати показники газу

Також, експерт показав на реальному прикладі, як скоротити витрати на опалення цієї зими