Клієнт Ощадбанку поскаржився на те, що вже майже місяць фінустанова ігнорує звернення про розблокування коштів на карті.

Чоловік обурений тим, що банк так зневажливо ставиться до своїх клієнтів. Про це він написав на сайті Мінфіну.

"Ощадбанк", скриншот: YouTube
"Ощадбанк", скриншот: YouTube

Українець розповідає, що 13.07 "Ощадбанк" отримав лист із "Постановою про визначення поточного рахунку у банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати".

Але незважаючи на те, що з моменту отримання минуло вже 3 тижні, йому так ніхто і не розблокував кошти на рахунку.

Популярні новини зараз
"Ощадбанк" блокує пенсійні картки: хто може втратити останні копійки Пропрацював 40 років, а пенсія мізерна: у ПФУ звернулися до українців, сподобається не всім З 1 грудня платитимуть за пільговим тарифом: у кого зменшаться рахунки за світло Експерт назвав 5 міст України, які взимку залишаться без світла
Показати ще

"До банку було направлено та доставлено листа до виконання від приватного виконавця, з Постановою про визначення поточного рахунку в банку для здійснення видаткових операцій на суму двох розмірів мінімальної заробітної плати. Лист був доставлений 13.07.2023, але досі він навіть не був зареєстрований у базі" - скаржиться українець.

Ощадбанк Фото: скрін youtube
Ощадбанк Фото: скрін youtube

У контакт-центрі "Ощадбанку" йому порадили звернутися з проблемою у відділення, проте клієнт не зміг це зробити, адже у базі фінустанови немає постанови, яка б дала працівникам право розблокувати картку.

"Ощадбанк", скріншот: YouTube
"Ощадбанк", скріншот: YouTube

"У контакт центрі радять звернутися до відділення, і консультант розблокує 13 400 грн., але у відділенні не можуть цього зробити так як у базі немає постанови на основі якої вони могли б ініціювати заяву на розблокування. Банк начебто навмисно тягне час!" -додає чоловік.

Він щиро не розуміє такого недбалого ставлення до своїх клієнтів. Чоловікові треба годувати дітей, платити комуналку та за щось жити.

Відгук на Ощадбанк. Фото скрін з сайту Мінфіну
Відгук на Ощадбанк. Фото скрін з сайту Мінфіну

Нагадаємо, що часу залишилося замало: стосується всіх власників карток "Ощадбанку".

Раніше ми повідомляли, що Ощадбанк залишає клієнтів без коштів для існування: блокує навіть пенсійні рахунки.